Zakúpený tovar bude zákazníkovi dodaný :
1. Prostredníctvom kuriérskej služby Slovak Parcel Servis:
a. na dobierku
b. úhradou faktúry.
Miesto dodania
Miesto dodania je Vami zvolená poštová adresa v objednávke. Ak však túto adresu potrebujete zmeniť, oznámte nám prosím túto skutočnosť ihneď, najneskôr pred expedíciou tovaru.
Doručenie kuriérskou spoločnosťou
Pri doručení kuriérom, bude Vám Vaša zásielka doručená do 24 hodín od odoslania z nášho skladu (platí pre pracovné dni, to znamená tovar odoslaný z nášho skladu v piatok Vám bude doručený v pondelok) . Bežný čas doručovania je medzi 8-16 hodinou v pracovné dni. Ak Vás náhodou kuriér nezastihne, nechá Vám odkaz, na základe ktorého si s ním môžete dohodnúť opakované doručenie, ktoré je v cene dopravy.
V deň expedície z nášho skladu dostanete email s číslom Vášho balíka a odkazom na sledovanie pohybu Vašej zásielky.
Na druhý pracovný deň (v deň doručovania Vašej zásielky) obdržíte sms správu s kontaktom na kuriéra kuriérskej spoločnosti, ktorý Vám bude balík doručovať. V prípade potreby (zmena dňa dodania, špecifikácia času, upresnenie adresy, …) môžete kontaktovať priamo kuriéra.
Kontaktné údaje SPS na tel. čísle: 16877.
Poškodenie tovaru pri doprave
Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie na obale, skontrolujte kompletnosť zásielky, prípadne skontrolujte neporušenosť tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, prípadne nekompletný, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o vyplnenie formuláru na našej stránke, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť.
Spolu s tovarom dostanete od nás dodací list. Ak by omylom došlo k situácii, že Vám dokument bude chýbať, prosím kontaktujte nás, chybu napravíme. U mnohých produktov sa už nepoužíva záručný list, nakoľko túto funkciu plní faktúra.
Ak by ste mali akékoľvek otázky ohľadne dopravy, doby dodania Vašej zásielky, alebo akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte nás prosím kontaktovať.